Lördag idag.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och tittar på "Virus i bataljonen". Man kan ju inte hjälpa att skratta så man nästan kissar på sig :P Mamma är inte hemma så är ensam. Hon är hemma hos en kompis på middag. Så jag får underhålla mig själv :) Men det är jag ju bra på.

Idag har jag inte gjort så mkt vi har åkt och handlat och lite sånt. Har legat hemma sjuk nu sen i onsdags. Tråkigt men vad ska man göra. Man måste ju vara sjuk någon gång.

Imorgon ska jag hjälpa till på en 60 års fest. Ska bli roligt :) det är ju alltid kul med fest.

Nej nu ska jag fortsätta att äta mina bullar som mamma köpt och dricka flädersaft :)

<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

åh, flädersaft är gott! :) <3

2010-05-08 @ 22:44:46
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0