Snart tar det slappa livet slut :/

Ja okej, dålig uppdatering. Har väl inte orkat bara.

Student mössan har kommit nu. Det är inte långt kvar nu innan verkliga livet börjar. Nu när det är så nära så vill jag faktiskt inte sluta skolan. Det har vart jävligt kul de här tre åren. Nu måste man börja söka jobb så man inte går utan tills i sommar.

Det är mkt som händer nu under en väldigt kort tid. Massa studentskivor att gå på. Massa plugg så man inte får dåliga betyg.

27/3 blir det PARTY!! Då fyller ju Maria år :D Wehooo!
31/3 åker jag antagligen till Smögen. Bara slappa över helgen. Skönt!
2-11/4 Påsklov! (Får se om det kanske blir en kryssning)
15/4 Blir det Studentskiva för klassen :D Jippiii!
5/5 Har Elin studentskiva!
12/5 har Vanjas studentskiva!
3/6 STUDENTEN!!
4/6 Utspring och motagning för både Vanja och Elin!

Det är som sagt lite som händer nu på vårterminen. ( har säkert glömt massa också )

Funderar på om jag ska åka till smögen under påskhelgen. Vet inte. kan ju vara skönt att bara komma iväg en stund från verkligheten. Åker med mamma, mormor och morfar i så fall. Aja, får se hur det blir. Är ju ett tag kvar att tänka på :P

Lite bilder från smögen. . .


Smögen Kristihimmelfärd 08.


Smögen Kristihimmelsfärd 09


Smögen Kristihimmelsfärd 09


Smögen Kristihimmelsfärd 09


Smögen Kristihimmelsfärd 09


Smögen Kristihimmelsfärd 09


Smögen Kristihimmelsfärd 09


Smögen sommar 08 ( Jenny, Vanja )


Smögen sommar 08 ( Vanja, Jenny, Maria )


Smögen sommar 09 ( Ut från fönstret )


Smögen Kristihimmelsfärd 08 Smögen bryggan!


Smögen 08 Påsk ( Smögen bryggan )

Åh! Det är helt underbart. Synd att det är så långt bort bara :(

Nu ska jag gå och vara social med familjen :)

<3

Kommentarer
Postat av: M,

Gillar ditt inlägg! Bowling den 27/3 :D



Fan vad jag kommer sakna smögen i sommar!! Allså om jag får panikångest kommer jag fan åka ner till smögen!!!!Love Sömgen med alla oss tjejer<3

2010-03-12 @ 21:24:09
URL: http://rickemo.blogg.se/
Postat av: M,

Ditt liv är aldrig slut! Det ska jag verkligen se till att det aldrig gör :) Happy life with me! Promise?! Darling!<3 Måste verkligen börja ses oftare igen!!<3

2010-03-13 @ 00:03:58
URL: http://rickemo.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jennööööö, jag kan följa med dig till smögen! ;) <3

2010-03-13 @ 23:58:18
URL: http://jennifermalmqvst.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! Vilken fin blogg du har!

Visste du att dom på festkungen är grymma? Dom fixade min och jag var supernöjd. Kolla deras hemsida, http://www.festkungen.se/

2010-04-08 @ 19:42:20
URL: http://www.festkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0