Torsdag.

Ja idag har jag vart på Vänners Kväll på lindex i Högdalen. Jojjo jobbade så jag och mamma fick komma och handla och få 25 % rabatt på hela köpet :) Blev 3 linnen 3 string och 3 par leggins. Oj vad mkt 3 det blev :P Mamma köpte två tröjor och underkläder.

Idag har jag haft en "ledig" dag från skolan. Hade egentligen friluftsdag men orkade inte gå. Så låg hemma i soffan. Fast jag har faktiskt städat också. Imorgon ska vi vara i restaurangen och jobba lunch. Sen på kvällen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Får hitta på någonting roligt :)

På lördag fyller Maria 18 år!! Det kommer att bli skit roligt :D Först så ska vi hem till henne och äta åh så. Sen ska vi bowla. Sen tror jag att vi ska ut :) Kommer bli galet.

Det här var de bilder jag hittade på plaggen :)


rosa tröjja

leggins

<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fint, Jennööö! ;) <3

2010-03-25 @ 23:53:31
URL: http://jennifermalmqvst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0