Trötter

Jag bara för att Jennifer är en sån tjatkärring så blir det ett inlägg ;)

Dagen har väl vart bra. Gick i skolan 8-15 idag. Men det gick ganska snabbt ändå. Efter skolan åkte jag hem eftersom jag glömt lappfan hemma som jag måste ha när jag skulle hämta min ring. Så det bar av hem för att hämta den. Åkte till stan hämtade min ring träffade mamma och sedan åkte vi och handlade på Willys i heron city. Man måste ju hjälpa sin mor när hon inte har bil och måste storhandla. Jag är så snäll :D

När vi kom hem började vi laga mat. Det blev tacos :D Jätte gott som vanligt. Efter middagen la jag mig på soffan och somnade efter typ 10 minuter och vaknade 1 timme senare. Jag antar att jag var väldigt trött.

Imorgon är det studiedag så då får jag sova länge. Helt underbart! Ne nu ska jag väl kanske lägga mig och läsa lite "Så länge vi båda andas". Helt sjukt att jag läser Twilight böckerna för andra gången. Har nog aldrig läst en bok flera gånger förut. Vad ska jag säga jag är Robsessed!!!

Men ni måste ju hålla med mig om att han är riktigt heeeet!

grr











Det är ju nästan så att man svimmar! (hjärtstillestånd)


<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag må vara en tjatkärring.... BUT YOU LÖÖÖÖV ME!! :D hahahaha.



Vad har vi sagt om att överraska sådär? får ju nästan en heart-attack av hans hotness! ^^

2010-01-12 @ 23:04:41
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/
Postat av: josefine

hahah :D bra att bara blogga när man blir tvingad ;) vad för ring? jag har inte hört något om en ring!! (eller har jag???)



jag somnade och vaknade efter 3 timmar eeheeeheee, skönt som fan! nackdelen är dock att man är hyper nu. jag som ville få tillbaka normala sovrutiner........

2010-01-13 @ 00:03:37
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: M

Nej, han är ju skit FUUUUL!!!!:O

2010-01-13 @ 17:23:45
URL: http://rickemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0