Torsdag

Idag var jag i restaurangen. Jossan och jag stod för efterrätterna :) Hjortron och björnbärs parfiet. Som vanligt när vi är i köket så är det lite tokigt. Men vi hade en rolig kväll :D

Imorgon blir det restaurangen på dagen. Det blir nog ganska lugnt eftersom det är samma meny som vi hade ikväll. Sen på kvällen så blir det antagligen utgång med Jojjo som det ser ut nu i alla fall.

Sen på lördag så börjar dagen med massage typ kl 11 sen på kvällen tror jag att jag ska ha myskväll med vanja :)

Nu ska jag kanske kolla på film eller läsa en stund.

Bjuder på en bild på mig och vanja på smögen sommaren 09.
jen, vanj

Jag och Vanja sommaren 09.

<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

gillar att vanja har strumpbyxorna nere vid vaderna ^^ hahah

2010-01-15 @ 17:42:51
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0