Städa suger!

Jag hatar att städa!!
Är ledig idag och då tyckte mamma att jag skulle passa på att städa och packa eftersom jag ska till pappa på lördag. Varför ska man alltid göra tråkiga saker när man är ledig. Vill ligga i sängen hela dagen och inte göra någonting. Men så brukar det ju inte bli. Aja, det är väl skönt sen när det är klart.

Igår hände det väl inte så mkt. Va i skolan mellan 8-11. Vi hade vår första religions lektion. Det var helt okej. Tror inte att den lektionen kommer att bli någon större plåga. Sen tränade jag på kvällen :) Alltid lika kul. Ska träna i kväll också. Det var länge sen jag var på en torsdags träning. Så det blir nog kul :)

Imorgon blir det köket i skolan hela dagen. Sen på kvällen ska jag och mamma hem till Ullis och äta midag :D Ska bli jätte mysigt :)

Nu ska jag smälla i mig lite glass som mamma köpte igår!



Älskar Ben & Jerrys ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0