Söndag. .

Söndag idag.
Igår på dan fick jag massage av en massös som kommer hem till oss ibland. Massage i 1,5 timme för 200 kr. Det är så det ska vara :D Helt underbart. Sen igår kväll så kom Vanja hemma till mig. Vi tog det lugnt och kollade på film och svullade godis, chips och gino med min mor. Vi hyrde "Body of lies". Den var bra :)

Idag så ska jag åka till pappa och sova där eftersom han har jour och alexander är hemma. Så om han måste åka och jobba så måste någon vara hemma med alexander. Jojjo kanske kommer över en sväng på kvällen också :)

Nej nu ska jag slänga mig på soffan och slappa en stund :)



<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

wtf is gino? ^^

2010-01-17 @ 14:39:19
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/
Postat av: jennifer

Men hur fan ska jag kunna veta det?!?! bara för att du går HR, det är som om du skulle veta vad mitokondrier är, veta du det vavava?!? ^^ Hahahha

2010-01-17 @ 19:16:44
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0