har för mkt att göra.

JA okej det var länge sen nu! Men ibland så är det faktiskt så att man inte orkar skriva.

Praktiken har börjat igen nu. Så jag kommer spendera 4 veckor på restaurangen smakfullt i årstadal. :)
ja det finns väl inte så mkt att säga :P kommer ha fullt upp hela veckan. Det är väldigt mkt planerat just nu framöver. Resten av min vecka:

Onsdag: Jobba 8-16 hem sen träna.
Torsdag: Jobba 14-21 eller nått.
Fredag: Jobba 8-16 hem och byta om typ. Sen hem till mormor på födelsedags middag. Sen antagligen vara med maria.
Lördag: Kl 11 massage hemma hos mamma. Sen på kvällen ska jag vara med jennifer.
Söndag: så ska jag antagligen träffa Elin.
ja. fullt upp hela tiden nu för tiden :/ När ska man ha tid att bara vara?

Aja, vi får väl se när nästa uppdatering kommer :P

En bild är bara ett måste!





<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

han är tooooo hot!! <3<3<3

2010-02-06 @ 23:15:21
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0