Middag med tjejerna!

Ikväll blev det middag på Primo(huddinge) med Fanny, Elle och Moa :) Vi skulle fira fanny som fyllde år för x:antal veckor sedan. Men vi har inte haft tillfälle för än nu :P Det var skit mysigt. Åt världens godaste pasta. Och mätt som ett svin blev jag också. Man får alltid så extremt mkt mat där.
Efter middagen gick vi hem till fanny och satt där ett tag. Pratade och kollade på gamla barnprogram. Det fanns så mkt bra program när vi var små. Nu är det ju bara skit.

Aja, jag fick skäll av Moa att jag inte uppdaterar. Så nu blir jag väl tvungen att börja då. (Vi får se hur det går)
Imorgon är jag ledig. Ska bli skönt att få sova så länge som jag känner för. Blir väl att bara ta det lugnt hela dagen.
Nej men nu ska jag väl sova då.

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

welcome back! ;)

2009-09-03 @ 21:12:03
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0