Ledig dag= Slapp dag

Ja ledig idag. Har inte gjort mycket vettigt. Har legat på soffan och kollat på "Remember the Titans". Jag har ätit pizza och så har jag suttit framför datorn. Ja vilket händelserikt liv jag lever.
Ja imorgon har jag inte en aning om vad jag ska göra heller. Jag vill åka och köpa ny skor eftersom mina är helt fallfärdiga. Men jag orkar inte åka själv och kan inte hitta någon som kan åka med mig. :/ Så vad ska man göra. Det kommer väl sluta med att jag ligger på soffan som vanligt när man har tråkigt.

Jag vet inte vad det är men just nu så orkar jag inte ta tag i någonting. Har massa skolarbete som jag borde göra. Men jag orkar inte. Jag måste planera inför när vi ska ha fest för släkten. Men jag orkar inte. Jag måste boka biljetter till kryssningen. MEN jag orkar inte.
Det ända jag orkar göra är att träna skiten ur mig och ligga i sängen och dö. . .
Jag = En lat jävel! Finns det något botemedel? Tror inte det. Det är bara att härda ut.

<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hade jag inte varit i skolan imorgon så hade jag jättegärna följt med dig o handlat skor! ♥

2009-09-30 @ 19:00:45
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0