Håkan!!

Helgen har vart bra utom det att jag typ har blivit sjuk :/ aja, (inte svininfluensan dock)
I fredags var jag på grönan med elin, elin och maja och såg Håkan Hellström. Han var grym. Igår gjorde jag inte många knop. Åkte hem till Vanja på morgonen eftersom hon fyllde år!! Kom dit typ vid 11 så jag åt frulle hemma hos henne :)
Sen låg vi och kollade på Stockholm Boggie Sjukt bra var den. Lite speciell men bra. Sen skulle hon iväg och då åkte jag hem.
Sen Låg jag hemma hela kvällen med pappa och kollade på film :)
Idag har jag vart med elin. Vi har väl inte gjort så mkt typ legat hemma och kollat på film vi också. Haha, mkt film denna helgen. . .

Känner inte för att gå till skolan imorgon och försöka koncentrera mig på att göra bra ifrån mig i skolan! Blä. Men ser dock fram emot att få träna på kvällen.

Jag känner att jag har för mkt tid att tänka på. Så jag måste börja hitta på saker att göra helt tiden. Det är för mkt skit som finns att tänka på. Tänk vad skönt det skulle vara att bara för en dag inte behöva tänka över huvudtaget. Bara vara. Alla deprimerande saker var borta och allt som fanns bara var glädje.
En dag som aldrig kommer komma men men. Man kan väl få drömma eller?!

Gud vad depp det blev helt plötsligt. aja, hoppas alla haft en bra helg!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0