Barnvakt?

Sitter just nu i soffan hemma hos elisabeth. Jag är "barnvakt" åt min lillebror. Fast jag behöver ju inte göra så mkt. Han kollar på film och jag sitter med datorn :P Skönt att han kan underhålla sig själv. Idag har vi haft drycker i skolan och sedan samhällskunskap.
imorgon blir det tråkig näringslära med Tobbe. Det är bara att härda ut de tre timmar jag är i skolan. Senare på kvällen blir det träning. Måste träna hårdare nu. eller ah oftare i alla fall. En gång i veckan räcker inte.

Nu är det nästan helt bestämt att vi åker på kryssning den 26/10 :) (Fyller 18 den 24 så det passar perfa) Ska bli så jäkla rolig!! Längtar som fan! Nu ska vi bara se vilka som följer med. :)

Det har blivit ändringar om studentskivan. Nu ska den inte vara på metro längre utan på Göta Källare. Datum är inte bestämt än men snart hoppas jag att allt är klart med det :)

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jeeeenny är dååålig på att blogga! tralalalalla! la!

2009-09-19 @ 21:07:04
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0