Värsta dagen på länge!

Igår var en dag som jag inte vill uppleva igen. Det var träning som vanligt. När det var tre låtar kvar av gymstick passet så gick elisabeth av och kunde inte köra klart passet. Så jag fick rycka in och ta över. Jag trodde inte att det var så alvarligt först. Men sen när passet var över och jag gick och tittade hur hon mådde så var det inte så bra som jag trodde.
Hon låg och skakade och kunde knappt prata. Hon sa att hon var jätte yr och att allt snurrade. Det slutade med att vi fick ringa ambulans. De fick komma och hämta henne och köra henne till sjukhuset. Göran följde med henne och jag åkte hem. Men när jag kom hem så ångrade jag att jag inte följde med. För jag kunde verkligen inte slappna av.
Imorse vid 5 så skickade hon sms och sa att allt var bra. Cts och ekg proverna var bra och alla värden var perfekta. Men att försäkerhets skull så skulle hon åka till karolinska sjukhuset i Solna till hjärtavdelningen. Men Göran ringde nyss och berättade att hon mår bra och att hon sover nu. Det känns väldigt skönt!

Uss, det var någonting jag aldrig mer vill uppleva! :'(

Kommentarer
Postat av: Jenna

va bra att hon mår bättre <3

2009-10-13 @ 11:22:32
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: jennifer

ååh usch, nee sånt är aldrig kul! =( tur att hon mår bättre nu iaf. <3

2009-10-13 @ 17:47:14
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/
Postat av: Vanja

Älskling, hon mår bättre nu och det är huvudsaken! Älskar din nya header BTW! :D och Älskar dig!

2009-10-15 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0