Trött? Ja.

Ja dags att sova kanske?

Idag har vi vart i restaurangen och jobbat. Det var väldigt lugnt. Vi hade bara 8 gäster.
Det känns som om jag börjar få till saker och ting nu. Kryssnings biljetterna är bokade. På söndag ska vi planera för min "fest" som vi ska ha när jag fyller år. Jag och Jossan ska försöka fixa praktik plats i älvsjö. (ska dit imorgon antagligen) Jag har lämnat in lite skolarbete. Det var på tiden måste jag ju säga.

Imorgon ska vi vara i restaurangen igen. Det blir alltid lite extra stressigt på luncherna. Brukar alltid vara extra mkt folk då. Så det är bara att ladda inför det imorgon. Som tur är så hade vi ju inte så mkr gäster idag. Och det betyder att vi har nästan allt klart till imorgon. Så vi börjar kl halv 9. Så det kommer nog bli ganska slappt imorgon också har jag en känsla av. Men det kan ju vara skönt för omväxlingsskull. 

Imorgon kväll ska jag Fanny och Natta antagligen hem till Oscar och parta. Men det var inte säkert. Så vi får se vart fredagen slutar någonstans.

Nej nu måste jag väl sova :/ Så man orkar upp om 7 timmar.

<3


Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ N A T A L i E

Jag hopppas de blir paaarteeeey för oss! :D

2009-10-09 @ 01:45:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennifer

oooooh :O fintfintfint! :D vem har designat? :)<3

2009-10-09 @ 14:49:39
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0