Sjukling :/

Idag plågade jag mig till skolan även fast jag mådde skit. Hängig som fan och förskyld. Men jag överlevde. Det var ju trotts allt bara 3 timmar. När jag kom hem kl halv 12 slängde jag mig på soffan. Sen har jag sovit från och till tills kl 5. Nu är mamma hemma och det betyder att maten snart står på bordet.
Det blir spagetti och lammkött. Är inte speciellt hungrig men äta måste man ju göra.

Jag har legat och kollat på Mysteriet på Greveholm nu. Den är ju helt underbar :D Att det inte finns sånna program längre. Jag tycker att julkalendern bara blir sämre för varje år. När vi var små så var det i alla fall bra barnprogram.

Nu ropar mamma att det är mat :D Bye!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0