Lördag ensam hemma. :/

Jag och maria har kollat på film ikväll. Vi såg någon spansk film som handlade om en kvinna som var beroende av sex. Vi lyckades hyra en film på spanska. klantigt av oss.
Men sen såg vi även Kenny Starfighter the begining. Haha! Den var verkligen sjukt rolig. Rekomenderar den verkligen om man vill se en rolig film.

Mamma har vart ute med Ullis idag. Tyvärr så ringde hon och sa att hon inte sover hemma. Vilket betyder att jag blir tvungen att sova ensam hemma. Vilket jag inte tycker är så roligt :/ Fan också.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag är inte trött eftersom jag legat hemma och degat de senaste dagarna, eftersom jag har vart sjuk. Blä, det suger verkligen att vara sjuk och seg.

Nu är det inte lång tid kvar tills jag Äntligen fyller 18 år. Bara en vecka. Sen åker jag och jennifer på kryssning på måndagen. Det ska bli så jäkla kul även om det bara är vi två. Det skulle ju egentligen ha vart flera som åkte med. Men som vanligt när man planerar saker så är det folk som till slut säger att de inte ska med. Aja, vi ska ha så jävla kul.  Visst ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0