Fredag. fortfarande sjuk.

Ja en tråkig dag idag också. Mådde konstigt nog sämre idag än igår. :/ Hm, knasigt.
Aja jag har ju som sagt inte gjort så mkt intressant. Men jag åkte och träffade mamma när hon slutat jobba så vi kunde köpa en ny spegel till mig :)



And I love it!! :D <3  ( Den är från In och Finn och kostade 500 kr om någon är intresserad av att veta det )

Tack mamma!

Sen har jag bara legat hemma ikväll. Jag och mamma har sett på två filmer. Först Wolverine, den var jätte bra. Den hade gärna fått vara längre bara :) Sen Såg vi Knowing som inte alls var så bra som man trodde att den skulle vara. Så den rekomenderar jag inte. Men se gärna Wolverine den var bra. Om man nu gillar X-Men

Nu ska jag väl lägga mig i sängen och kolla på en film innan jag somnar.
Sov gott alla!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0