En vecka med lov!

Måste säga att det har vart väldigt dålig uppdatering här :P
Men hitills på lovet har jag vart på kryssning måndag till tisdag med Jennifer. Vi hade skit roligt. Träffa mycket konstigt folk. Men det var kul.
Sedan i ondags så åkte jag till pappa på dagen. senare på kvällen åkte jag och jennifer och såg på matchen. AIK - Örebro. Vi spelade lika och det betyder att om vi spelar lika eller vinner mot göteborg på söndag så tar vi sm- guld! :) Efter matchen så hade vi tänkt gå ut och festa men vi åkte hem till Jennifer istället och firade med en flaska rosé :)

Igår så var jag och vanja hemma hos elisabeth och åt middag och pratade. Jätte mysigt :)
Nu ska jag snart träffa maria så ska vi åka in till stan så maria kan få shoppa loss lite. :) Sen ikväll blir det väl utgång med jennifer ser det ut som :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0