Tatuering på onsdag!! :D

Idag gick jag tidigare från praktiken för att hinna till banken innan dom stängde :) Jävla bankar och stänga kl 4 :P vad är det för stil. Har i alla fall ordnat så jag får hem en dosa så jag kan föra över pengar via intrenet. Efter att jag och pappa vart på banken så åkte vi till tumba tattoo. Nu har jag bokat tid tills redan på ondag :S Shit vad nervös jag är. Jag ska tatuera in en skorpion men har inte hittat en bra bild på hur den ska se ut än. Vet inte om den blir hel svart eller om den ska vara svart vit med lite fler detaljer :/ Jobbigt.

Imorgon är sista dagen på praktiken. Känns jobbigt att behöva gå tillbaka till skolan. Har lite ångest över att jag inte har gjort något plugg alls när jag har haft praktik. Men man orkar verkligen inte det. Men men så är det. På kvällen imorgon ska jag hem till jenna. Vi ska ha en tjejkväll hemma hos hennes pappa. Ska bli kul :) Sist vi var där så hade jag jossan och jenna skit kul ;) Eftersom bussarna slutar gå kl 11 på kvällen så åker jag inte hem för än på lördag :) Myspys.

Nu ska jag väl äta :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0