Ointressant liv jag har :)

Ja det har väl inte hänt så mkt sen i söndags. Jag har vart på praktisken i veckan. Fick veta att jossan ska börja där jag är också. Kul med sällskap :) Jag måste ju säga att jag börjar bli riktigt bra på att baka. Får ju göra det någon gång i veckan.

Det har inte blivit någon träning i veckan. Har haft fullt upp med att vara halvt sjuk och vart på bio.
Jag och Maria var på bio igår och såg Michael Jackson filmen. Den var inte super bra men helt klart sevärd. Den handlade om genrepen inför hans stora turne han skulle ha. Det var svårt att inte sjunga med i filmen :P Hans låtar är ju så bra. 
God Bless you! Rip!

Nu ska jag slänga mig på soffan efter en jätte god Wook med nudlar och fläskfilé!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0