Måndag!

Ja, då var måndagen äntligen avklarad! :) dem är alltid värst.

Har väl inte hänt så mkr sen sist. Åkte hem till pappa igår och nu ska jag vara här i två veckor som vanligt. Känns dumt att lämna mamma helt ensam. Men men. . .

Imorgon ska jag gå och se på New moon! Det var verkligen på tiden måste jag ju säga!!! Jag är så efter så det inte är sant. Borde ha gått på premiären men så är det när man har fullt upp. Jag och mamma ska gå och se den på söder imorgon i alla fall :)

Det händer väl kanske inte så mkt annat i mitt liv :P Det är möjligt att jag kanske åker till tatueraren på torsdag och bokar tid. ÅH, nervöst! :D men jag har ju väntat på det här i 3 år nu. Så nu ska det fan bli av! :D

Dags för sängen. Är helt slut efter träning. Sov gott alla

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0