Lördags natt! Kom precis hem.

Okej en uppdatering då :)
Jag har just kommit hem från en kväll med mat och födelsedagsfirande för en 40 åring hemma hos patrik. Och en "efterfest" som det blev för mig och jennifer hemma hos någon på kvarnbergsplan :P aja, den festen var väl sådär. Inte bättre än krogen om man säger så. Väldigt seg. . .

Sorry för min dåliga uppdatering i veckan. Men har inte känt för det. Är fortfarande på praktiken. Det händer inte så mkt intressant i mitt liv just nu. MAn går upp. Går till jobbet och kommer hem. Ah, så intressant var det.

Sen är det väl bara massa längtan efter att man ska träffa någon som finns där för en...alla som känner mig vet vilken person det är som jag längtar efter. Som aldrig kommer att dyka upp. That's life. Du vill att just den person som du gillar och som har öppnat Just Dina ögon ska lägga mäktet till dig. Men det händer inte och du går och undrarar om det verkligen kommer att hända. Åh det är så här. Han kommer inte märka dig för än du visat att du är Precis den som Han verkligen vill ha. Sorry babe det är inte så ofta det händer! :/

Oj, vad deppigt. Men det är så det ä ibland. :)
Nu sitter ja i morgonrock och ska sova i alla fall! Hoppas alla har en skön natt med massa härliga drömmar!


<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

alltså ofta du var hemma 02.52?! jag kom fan hem halv 5 :P

2009-11-22 @ 21:20:02
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0