Lördags morgon i sängen :)

Igår kväll var jag och vanja på malibu. Inte den bästa utekvällen men vi hade roligt. Innan vi gick ut så var vi hemma hos mig. Mamma hade en väninna på besök så det blev god mat och vin. Dom skulle också ut så vi å´kte alla in till stan och där gick vi åt olika håll.

Idag ska jag ut med Fanny, Elle kanske Jossan och jenna. Ska bli kul. Man träffas ju inte nu när det är praktik. Lite tråkigt. Men det är ju faktiskt så att jag är så trött när jag kommer hem så jag har inte ork att träffa någon :p

Haha, ne jag kanske ska gå upp ur sängen nu. Äta frulle och sedan måste jag hämta ut min ring från guldsmeden. :)

<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! jag heter Jenny och jag är världens sämsta bloggare! :)



UPPDATERA FUURFAN! :D

2009-11-16 @ 21:46:26
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0