Imorgon är det helg!!

Shit vilket tråkigt väder vi i stockholm har haft idag. Det var kanske lite mysigt att det snöade. Men det blev ju bara till blask som piskade i ansiktet. :/ ´

Ja vad ska man göra i helgen då? Någon som har någon ide? Jag har i alla fall ingen aning. Kanske bara ligga hemma så att jag slipper ha ont i halsen nästa vecka. Skulle väl kanske vara en bra ide i alla fall :)
Ikväll har jag inte gjort så mkt mer än att tvättat, ätit och legat på soffan och degat. En väldigt skön kväll.

Praktiken går fortfarande bra. Lite jobbigt när man är halvt hängig att stå i köket och koncentrera sig. Men jag överlever. Det är ju fredag imorgon :)


Måste bara lägga in en bild på älsklingen! Vet inte hur många unga tjejer som bara längtar efter andra filmen som visas för första gången den 20 november!!!!! Måste bara se den så fort som möjligt.

Grrrrrrrr......
<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

skulle inte du ut med Elin? :P

Rob<3

2009-11-06 @ 00:33:40
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/
Postat av: Jenna

vill du ut imorgon? :)

2009-11-06 @ 21:42:33
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0