I skolan...

Nu är det dags att ta tag i projekt arbetet och som haft sån ångest över hela praktiken. Men ändå så sitter jag här och skriver. Dumt av mig måste jag säga. . .

Ikväll blir det bio med mamma och mormor. Vi ska se "Luftslottet som sprängdes". Hoppas den är bättre än tvåan var. För jag blev väldigt besviken när jag såg den. Men har hört att den ska vara bättre så hoppas det.

Det händer mycket den här veckan.
Idag så är det ju bio.
Imorgon är det julmarknad i skolan.
onsdag blir det tattoo.
torsdag så hoppas jag att jag ska hinna träna.
fredag är det mässa med skolan sen får vi se vad som händer på kvällen.
lördag ska jag på sturebadet och sen jobba på kvällen.
Sen på söndag ska jag åka hem till mamma igen. Två veckor går väldigt fort måste jag säga.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0