Helgen.

Hemma från träningen! Urs var jobbigt det var idag.

Ja jag har ju missat att skriva om vad jag gjorde i helgen :)
I fredags så åt jag middag hemma med papi först innan jag och Jennifer åkte till The Bridge. Pappa hade dukat fint och hade tända ljus och lite sånt. Jätte mysigt :) Den kvällen slutade inte hemma :S aja, så kan det gå. lördagen var jag bakis som ett svin. Och att veta att man skulle hem till brorsan på kvällen eftersom dom hade inflyttningsfest var ju inte så kul. . .
Men lördagen slutade där i alla fall. Det var maskerad så klart. Så jag var utklädd till pirat. Maria var Tjuv och Jennifer var Gravid alkolist. När vi skulle hem så var ju nattbussen bara tvungen att vara skit sen! Jävla grinig buss förare också. Det var jag Jennifer och Danne som åkte hem tillsammans. Jennifer var helt död och jag fick veta sen att hon somnade på bussen när jag hade gått av :P Som tur var vaknade hon precis när hon skulle av.

I söndags så var det ju match. SM-GULD till AIK!!
Matchen såg jag Jennifer och patrik på en Pub som heter Polhem som ligger på fridhemsplan. Åh vilken härlig kännsla det var! Äntligen så tog vi hem det. Så skönt att vinna över Göteborgarna på deras hemma plan! Där fick dom.

Idag var det första dagen på praktiken. Den gick bra. Tror att jag kommer att trivas ganska bra :) Det är bara två anställda så det är en ganska liten restaurang. Smakfullt heter den och ligger precis vid Årstadals Tvärbane station (:

Jaja, nu ska jag väl hoppa in i duschen så svettig som jag är efter två hårda träningspass! :D

Sov gott alla!  <3

Så såg jag ut i Fredags.
Jenny



Mums! :)
Middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0