Valborgs helgen

Den här helgen har vart jätte skön hittills. I torsdags så var vi på middag hemma hos elin. Det blev tacos. Efter det så började vi röra oss mot huddinge och kolla på brasan. Träffade lite folk där sen drog vi vidare till älvsjö. Träffade elins kompis där. Vi åkte väl där ifrån runt 12 och åkte på fest på vid maria. Det var skot härligt. Mycket folk och drag som fan. Dom hade rökmaskin och hela kittet. Sen gick vi hem vid 4.

I fredags så låg jag och maria åh solade fram tills kl 5 då jag åkte och åt med pappa och familjen. Sen åkte vi hem. Jag var så trött så jag somnade kl 10 på kvällen. Skit skönt.

Åh idag har jag städat rummet inför visningen imorgon. Och nu ligger jag hemma hos maria och solar. Ikväll blir det party :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0