Söndags ångest!

Okej jenny har ångest. Imorgon har jag matte prov och jag har itne pluggat ett jäkla dugg. Fan jag förstår inte hur jag ska klara det. Matte B fattar jag ingenting av what so ever. Det är som grekiska för mig. Ser bara massa siffror och bokstäver men förstår inte mkt. Aja, vi får väl se hur det går imorgon.

Idag var det visning på huset. Det hade vart 12 par här och tittat så det är tydligen ganska många som är intresserade. Det är skit bra :) Nu hoppas vi bara på att vi får det sålt och att pappa får lägenheten han vill ha! Var i elisabeths lägenhet i fredags. Den var jätte fin. Och när de är klara kommer den bli ännu finare.

Igår så var det party hemma hos maria. Det var en bra kväll. Den spårade väl ut lite framåt kvällen. Men jag var inte där när det hände så kan inte säga så mkt om saken. Men det var nog en lyckad kväll annars.

(förlåt för min konstiga ordning på hur jag skiver saker )

Aja nu måste jag sova. PussPuss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0