långhelg var skönt.

Shit nu börjar jag bli riktigt dålig på det här. I helgen var jag på smögen men familjen. Ganska sköt att komma bort en stund men gud vad ensamt det blir efter 5 dagar utan vänner. Jag kom hem vid 3 tiden kanske och packade om väskan sedan kom pappa och hämtade mig från mamma. Vi åkte hem till maria och hämtade henne. Nu är jag och hon hemma hos mig. Pappa är i skåne så vi har huset för oss själva.
Vet inte vad som ska hända i veckan men maria sover med mig här tills på onsdag sen åkter jag hem till mamma igen.

På torsdag är det match! Aik-Bajen! Måste ju nästan gå asså.
Ne nu orkar jag inte skriva längre :)

Sov gott. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååh jag vill gååå på den :(

2009-05-25 @ 23:50:09
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

Tack för din röst! :)

2009-05-26 @ 00:25:14
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0