Träning!

Har just kommit hem från träningen. Uch vad jag tog ut mig idag. Körde stenhårt kunde inte stå upp efter passet. Men man måste ju säga att man blir otroligt glad och full av energi av att träna! Vad vore jag utan den?!
Nu ska jag väl slänga mig i sängen och sova som en stock! det ska bli underbart skönt.
Vi var i restaurangen idag i skolan. Det var 6 elever där. Som vanligt så är mer än hälften borta. Vi hade även prov det var väl mkt därför folk inte kommer. Jag fick i alla fall Vg på provet. Är jätte stolt :) Brukar aldrig gå bra för mig på prov. Men nu gjorde det de :)

Träffade maria en stund idag efter skolan. Vi åkte in till stan. Jag lyckades hitta en vår jacka som jag köpte. (En som jag faktiskt kan knäppa) Är jätte glad över mitt köp. Sedan gick vi och åt på Sandy's. Varsin skaldjurssalladö. Den var god. Vi köpte även en varsin Latte XL för 15 kr. Ett bra pris måste jag säga :)
Nej nu ska jag sova.

God natt och Sov gott alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0