Tisdag...

Tisdag efter ett skönt sportlov. Kanske inte blev så mkt sportande. Men jag hade det bra i alla fall.
Idag har jag abslout inte gjort mkt alls. Jag åkte till skolan som vanligt. Fick skjuts till liljeholmen till skolan. Gick in på pressbyrån eftersom jag var i stort behov av en kaffe! Gick till skolan väntade på att vi skulle åka med klassen till Vin och sprit historiska museet. Men på vägen dit så var det ju så klart stopp i tunnelbane trafiken. Tog 20 minuter från Slussen till Odenplan! Suck. jävla tunnelbana. Alltid någonting som är fel.

Sen när vi hade gått en rundtur där med guide så fick jag åka hem. Kom hem 11 och låg i sängen till kl halv 6. /: inget intressant alls där. Så sen har jag bara degat i soffan! Segt!
Aja, hoppas er dag vart mer givande än min! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0