Söndag idag då.

Ja söndag idag då. Haha, gårdagen var ju lyckad :D
idag har jag inte gjort mkt. Gick upp och åt frulle med maria. Sen åkte vi till min morbror på middag för att fira honom och hans fru eftersom de just har fyllt år. Det bjöds på smörgåstårta :D Gott.
Efter det när jag kom hem somnade jag på soffan. Trött som jag var eftersom vi inte hade kommit hem allt för tidigt igår natt. Kvällen slutade med en taxiresa hem eftersom nattbussen slutat gå /: Illa!
Familjen tittade på Wipeout när vi satt vid middagsbordet. Det är så himla kul så vi var tvungna att titta klart på det medans vi åt vår sena middag :D Nu har jag just tittat klart på Bond. Den är väl sådär. Inte lika bra som många andra Bond filmer. Aja, allt kan ju inte vara bra.
Nu ska jag väl sova så jag kommer upp imorgon.
Sov gott alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0