Måndag. Igen...

Dagen i skolan var ganska seg. Somnade på första rasten vi hade, Det var väldigt skönt :) Vi hade matte på eftermiddagen som varje måndag. Och som varje måndag så har jag huvudvärk när jag kommer hem. När jag kom hem så var Sabine hemma och vi bestämde oss för att ta en promenad. Vi gick i ca. 50 minuter.
Idag har jag även skurat vår dusch här hemma. Usch det värsta jag gjort på länge! Fy fan vad mycket äckligt man stöter på bakom toaletten! Blä. Jag spenderade ca. 2 timmar där inne. ( Emot betalning så klart )
Nu är jag väldigt trött eftersom jag inte lyckades somna för än 3 igår eftersom jag absolut var tvungen att titta klart på Da Vinci koden som jag satte igår alldeles  för sent på kvällen.

Kyss och Smek!<3


Kommentarer
Postat av: Moa

Oj, jävlar vad du har uppat din bloggisch sen jag var inne sist! Bra, för då har jag något att sysselsätta mig med på kvällarna :)<3

2009-03-31 @ 14:50:11
URL: http://scissorstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0