Min helg..

I fredags så var jag bara hemma hos elin. Vi åt godis Chips och dipp och tittade på tv. Det var mysigt :) Puss på dig sötnos <3

Igår så var jag och jennifer på Genrepet för melodifestivalen. Det var jätte kul :) Fick dammsugare och kanelbullar :D Det var lite konstigt att se alla utan smink bara, alla var ju inte i ordning gjorda för kvällen än. Men det var kul.
Sen bar det av hem till Jennifers Farmor. Hennes Man fyllde 60 år. Så det blev lite kalas men god mat. Och KAFFE :D
Efter maten och så, så åkte jag och jonathan vidare vi blev upphämtade av Robin i Rågsved och han skjuttsade hem mig :) Det var väldigt snällt måste jag ju säga. Jag var där en stund och packade ihopp mina kläder och så.

Sen hörde Danne av sig och ville att jag skulle komma till Spaz. Var lite tveksam först med åkte i alla fall efter ett tag. Mötte Otter Oliver Krebs och Pettan på bussen så jag fick sällskap från bussen i alla fall. Kommer dit och så fort jag kommer in så kommer ... fram och ska prata. Har inte pratat sen det tog slut typ. Kändes lite knasigt men men. Står och pratar en stund. Sen går jag och hälsar på resten. Umgås och pratar med alla. Men ... som han är vägrar låta mig vara. Han följer efter mig vart jag än går. Är väl egentligen inte förvånad. Kunde väl nästan ana att det skulle bli någonting sådant. Men sen blir det bara värre och när jag vill gå iväg så skriker han åt mig och säger åt mig att sätta mig ner. Då orkade jag inte mer och gick ner istället. Men efter ett tag kommer han också ner och sätter sig i sängen mitt emot mig. Efter en stund så säger han att han älskar mig. Vad gör jag ? Jo jag sitter där och bara tittar på honom, vad ska jag säga liksom. Han blir sur och går där ifrån. Men på vägen ut genom dörren så är han absolut tvungen att sparka sparv på vägen ut. Så onödigt. Bara för att han var sur på mig. Sen blev allting bara värre...
Efter en stund så bara för att jag sitter i en stol med en annan kille så försöker han få med sig killen ut och röka. HAn säger att han inte röker men ... vägrar att låta honom vara och är på väg att släpa ut honom, ... säger att han måste prata med honom. (Jag kan ju bara tänka mig vad han hade sagt om han fått ut honom) Men nej han sitter kvar i stolen brevid mig. Och vad händer? Jo ... ska gå upp och prata med Kalle som bor där och försöka få honom utslängd. Efter ett tag kommer han ner igen och försöker dra ut honom. Men då går Bastor emellan och det blir slagsmål mellan dem. Det slutar för en stund men fortsätter senare och ... såg inte så rolig ut när han äntligen gick hem.
Allt det här bara för att jag satt i en stol med en kille som jag inte ens vet vad han heter. Och jag åh ... har haft sms kontakt efter det här och han tycker att det är mitt fel för att jag kom på festen. Men vad fan det är ett fritt land. Och nu så tycker han tydligen att jag inte ska umgås med "Hans" vänner, som om det inte skulle vara mina också. Fan är så arg. Orkar inte. Varför ska allting vara så jävla komplicerat hela jäkla tiden??


Hoppas ni hade en bättre lördags kväll.

Sen idag har jag väl inte gjort så mkt. Vaknade hemma hos Danne sen åkte jag hem och åt. sen har jag inte gjort så mkt mer. Har tittat på beck. Den var bra. Hade inte sett just den förut :) Och nu ligger jag här och skriver. Men nu får det vara slut med det för annars kommer jag aldrig kunna vakna imorgon i tid.

Sov gott folket :) Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0