Hönökaka (eller hönekaka fanny =D )

Vad har man gjort idag då? Vart i skolan som vanligt. Gjorde färsbiffar till lunch :D Jennys Färsbiffar. Sen efter lunchen så bakade vi Rolfs hålkaka och Hönökaka :D haha, fanny och jag vart helt klart bäst på det som vanligt ;) Sen efter skolan så var jag tvungen att göra omprov på svenskan /: Men det gick bra tror jag. Hoppas det i alla fall. Annars är jag död !
Kom hem från skolan och insåg att jag var tvungen att packa eftersom jag skulle till mamma idag. Det var bara att sätta igång. BLÄ! Så jäkla tråkigt så man kan dö.
Just måste ju nämna att jag såg hetingen på bussen idag :) Vi tävlade upp för den extremt jobbiga backen som är upp hem till mig. För er som inte vet så är det outhärdlig. Jag kom upp först :) haha, tror inte han var medveten om att det var en tävling. Men ändå. Jag vann :D
Hetingen bor bara kanske 100 meter ifrån mig. Skulle inte vara helt fel. Om man bara vågade prata med honom... Men det får vi se hur det går med det.
Aja, nu är jag i alla fall hemma hos mamma och ska nog sova. Sovmorgon i morgon det ska bli skönt. :)

Sov gott alla. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

klart vi va! alltid bäst ! ;) <3

2009-03-30 @ 09:55:20
URL: http://rosorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0