Ett sista inlägg innan sängen...

Men innan jag ska sova så ska jag bara skriva lite till :P

Hur berättar man för en kille man tycker om att det aldrig skulle kunna funka? Att om det nu skulle vara så att han gillade mig på det sättet så skulle det aldrig bli vi...
Jag vet inte vad jag vill egentligen men vet att det aldrig skulle kunna vara vi eftersom han är som han är och jag vill inte bli sårad? Att så han är när man är ensam med honom är den person man hoppades han var jämnt men vet att han aldrig skulle vara det. Men även på grund av massa andra orsaker så skulle det inte fungera.

Den här dagen har jag tänkt mkt på ett bra sätt att säga det. Men har inte kommit fram till ett bra sätt. Det värsta är väl att även om jag vill umgås med den här personen som en vän så skulle det inte heller funka. Om det är så att jag ska säga det här till honom, så ska jag antagligen säga att vi inte kan umgås över huvudtaget. Antagligen för att jag tycker att det blir så komplicerat och det skulle bli för jobbigt.

Nu slog kl just 00.00 /: Så nu ger jag väl upp för den här gången och önskar mig någonting som aldrig kommer hända. Men vem vet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0