En lyckad studiedag (utan studier)

Idag har jag vart ledig från skolan. Väldigt skönt måste jag ju säga. Jag åkte in till stan och träffade mamma och åt lunch idag. det blev sushi på en luchrestaurang vid Stadshagen. Skit gott :)
Efter lunchen gick jag till centralen och pubb huset och klippte mig. Blev jätte nöjd. Sedan åkte jag hem till vanja och tog det lugnt en stund innan vi åkte till huddinge och åt pizza och köpte en skinnjacka till henne på JC. Den var jätte fin. Inte likadan som alla andra har.
Sen bestämde vi oss för att åka till coop och köpa godis eftersom vi råkat se att det kostade 39.90 för ett kilo :) Då kan man ju inte avstå. Så vi låg i sängen och åt godis. Sen kom patrik och hämtade mig. Och nu ligger jag i sängen och ska väl sova antar jag :D
Imorgon är det skolan igen. Men börjar inte för än kl 12 så det blir lite sovmorgon i alla fall :)

Sov gott alla ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0