Blä för blöt snö!

När jag vaknade så gick jag upp och gjorde mig i ordning som man brukar på morgonen. Allt var bra. Sen precis innan jag skulle gå mot bussen drog jag upp gardinen. Och vad ser man? Snö. massor. Det förstörde ju nästan hela dagen. Äcklig slaskig snö. Blä!
Haft en ganska skön dag i skolan. Blev lite sen eftersom jag var tvungen att hämta min dator. Men men.
Hade Ansvarsfull alkoholhantering med stig. Sen slutade jag kl 11 och åkte hem åh la mig direkt i sängen. Skönt :) har sovit från och till ändå tills nu. under den tiden har jag "tittat" på två filmer :) Twilight och Top Gun. Tompa är ju så het! Blir bara hemma ikväll har fått i uppdrag att passa min lillebror. Men Hm katalogen har ju kommit så jag ska underhålla mig med den :D Kläder är min drog!

<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Håller med dig. Det är Mars, vart är våren?!

2009-03-12 @ 22:53:09
URL: http://scissorstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0