Skola...

Ansvarsfull Alkoholhatering...
Sitter just nu och skriver om hur alkoholen påverkar kroppen.
"Kvinnor tål ungefär 25 procent mindre sprit än män" Tänk på det flickor!

Jag tränade igår. Det är så ortoligt skönt att bara få släppa allt och träna!!!

Idag ska jag sola med maria. Vi slutar kl 11 idag men åker hem till mamma tills hon slutar. Bestämde mig idag för att inte följa med Maria till Avesta. Känns som om jag skulle behöva en helg där jag bara ligger hemma och gör ingenting. Skulle vara ganska skönt. Har inte gjort det de senaste helgerna. Och det finns ju en bra anleding till det. Men men...

Nej nu ska jag väl göra det jag borde /: 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0