:'/

Jag drömde om dig inatt. Det var en sån där dröm som man inte vill ta slut och gärna vill ska bli verklighet. Men nu sitter jag här och vet att det aldrig kommer hända. Den senaste tiden har vart lite upp och ner. Jag är Jätte glad att jag börjat umgås med mina vänner mer. Men jag saknar dig så extremt mkt. Tror inte att du förstår hur mycket du faktiskt betydde för mig /:
Jag borde kanske vara glad över att du är lycklig så som det är. Men hur ska jag kunna göra det?! jag älskar dig och kommer aldrig få chansen att säga det till dig igen. Jag kommer inte få träffa dig och känna din kropp emot min. Jag försöker att inte tänka på dig så ofta men det är svårt när man är van vid att tänka på dig varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0