18/2

Även om jag hade friluftsdag idag i skolan och jag gymmade då så känner jag mig ganska dålig eftersom jag inte tränade nu på kvällen...
Jag har bestämt mig för att gå ner ytterligare lite i vikt tills sommaren. Sommar = Stranden = Bikini = att man inte kan se ut hur som helst. I alla fall inte nu när pojkvännen övergivit en! Fan. Aja, det är bara att  sattsa på träning ett tag. Det behövs!
Hur som helst så gymmade vi i skolan idag sen hade vi pilates övningar och avslutade dagen med massage. Jag och jossan "ägde" verkligen på pilates...! (Host) Men vi gjorde det i alla fall. Det är ju det som är det viktigaste.

såg just något psyko tv-program på tv 4 sport tror jag. Det handlade om att man skulle äta så mkt mat som möjligt på så kort tid som möjligt. Det var en som tävlade mot något gammalt rekord. Verkade så extremt oseriöst /: Ska man verkligen tro att det var på rikigt? Vet inte...
Aja nu ska jag väl sova, är en stor dag imorgon ( eller inte ). Har kök som vanligt, bageri som vanligt. Men jag ser fram emot en kul kväll hos Elle :) Vi firar henne eftersom hon fyllde år igår. Så det blir middag med nåra flickor i klassen och Moa :)

Ha en bra kväll alla!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0