Tisdag

Åh jag vill verkligen åka på kryssning igen. Men ekonomin säger att jag inte har råd :P trisst.

Idag åkte jag till skolan som vanligt kl 8. När jag kom dit så sa stig att jag inte behövde vara där för att jag redan hade gjort provet. Fan vad arg jag blev eftersom jag faktiskt hade skickat sms till honom dagen innan och frågat om´det var så att vi hade lektion idag. Så det var bara att åka hem. Kul. Vi hade prov i samhälle idag efter lunchen men eftersom jag åkte hem så orkade jag inte åka tillbaka till skolan senare på dagen. Jag vet att det var dumt av mig att skita i provet men jag har försökt plugga men det fastnar inte. Idag var första gången på typ 3 år som jag med mening skolkar från ett prov :/ Dumt av mig.

Jag vet inte vad det är just nu. Men jag har totalt tappat lusten att göra någonting över huvudtaget. Vet att jag har skrivit det förut. Aja... Vill att någonting bra ska hända någonting att glädjas åt.

Imorgon är det prov i Näringslära. Det måste jag gå på! Vi går bara halvdag i skolan så det blir nog inte en så jobbig dag imorgon. Sen ska jag träffa Vanja efter skolan. Vi träffas så sällan nu för tiden :/ Det är tråkigt. Jag träffar alla mina vänner sällan nu för tiden. Vet inte varför. . .

Nu blir det plugg!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0