Söndag . . .

Söndag. . .

Igår så var jag på Cattelins med Natta, Jojjo, Natacha och Carin. Det var skit kul. Vi hade en bra kväll.

I fredags var jag och såg Avatar med Mamma, Bror min och hans tjej Sabine. Filmen var så jäkla bra. Rekomenderar den verkligen. Men om man ska se den ska man gå och se den på bio. Då är efekterna som bäst tror jag.

Idag har jag vart inne i stan och köpt de sista julklapparna. Nu är jag helt klar med alla. Skönt att ha det klart. Men på köpet så är man ju pank. Skulle kanske inte gått ut igår... aja, vi hade ju kul så :)

Nu ska jag nog bara slappa resten av kvällen går kanske upp till Jojjo och slappar och tittar på film. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0