Slapp torsdag.

Snön bara fortsätter att ösa ner :P Hoppas den stannar ett tag.

Jag är verkligen glad att jag slapp att åka någonstans idag. Komunaltrafiken var kaos! Nej idag har jag inte gjort mkt. Träffade elin en stund i centrum. Sen har jag bara legat hemma och slappat i soffan :D
Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska sätta igång en film eller vad jag ska göra. Hmm.

Imorgon ska jag åka till skolan i typ 1 timme. Vi ska kolla på några som uppträder. Den vanliga julavslutningen. Jag har aldrig förstått grejjen med det. Aja, det är säkert någon som tycker att det är bra. (men inte jag)
Vi får även våra studentskive biljetter imorgon så om någon är intresserad av en jävligt grym studentskiva den 16 mars så är ni välkomma att höra av er :)

Nu blir det nog en film i alla fall. Blood Diamond kanske? :P

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är! :D intresserad alltså ^^

2009-12-17 @ 23:49:30
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0