Nu blev det mkt.

Shit jag förstår inte hur man kan gråta så mycket över en film :P Helt sjukt. Men den är ju helt underbart bra. Jenny <3 New moon! :)

Jag vet att jag har slarvat med uppdateringen men jag har så mkt att göra nu för tiden :P (dålig ursäkt jag vet)

I helgen i alla fall så hade jag skit kul. I fredags så var jag på Göta Källare med Maxx, Adde, Elin och några till. Det var kul hade inte träffat Maxx på as länge. Så det var askalas :D Fick även veta då att det antagligen blir kryssningen den 28 december. Wehoo :D Det ser jag fram emot.

Det var fredagen. I lördags så var jag inne i stan med jojjo på dan och sedan på kvällen så åt vi middag hemma hos mig och senare på kvällen så drog vi till Blå. haha, stannade där till typ halv 1 kanske. Sen gick vi och mötte några gamla klasskompisar till mig och gick till Viktoria. Det var trevligt :)

I söndags så bakade vi piroger hemma med Mamma, Bror min, hans flickvän och flickväns mamma och min mormor. Så det var fullt hus med bak :) Vi hade jätte trevligt.

Nu blev det mycket att skriva. Måste börja skriva oftare :p

Nu Är det sängen som gäller. Har sovmorgon imorgon. Jätte skönt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0