Måndag!

Idag har jag väl inte gjort så mkt. Låg hemma och slappade tills kl 19. Då åkte jag och tränade med Elisabeth. Efter träningen åkte vi hem till henne och duschade åh så pratade vi om massa saker som vi inte hunnit prata om eftersom vi inte träffas så mkt längre. Sen kom pappa och alexander dit och drack lite glögg och åt pepparkakor innan vi åkte hem.

Det är ungefär vad jag gjort idag. Imorgon ska vi åka och lämna julklappar hemma hos bror min. Sen vet jag inte vad jag ska göra. :/ Kommer antagligen bara ligga hemma och dö under dagen.

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton :D

Nu ska jag väl lägga mig i sängen och sova. Trött som man är.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0