Sommar <3

Fy skäms på mig :P har inte skrivit på hela sommaren ju. Haha, men så går det när man inte har en egen dator :P
Jag har gjort en hel del. Vart på smögen, vart på skara sommarland och sen har jag lyckats jobba i 6 veckor :) Klirr i kassan :D
Nu är det bara 2 veckor kvar tills kolan börjar igen. Iår känner jag verkligen inte för att börja. Visst ska det bli kul att det är sista året, Men sen är det ju även så att nästa år så måste jag börja jobba på riktigt. /: Då blir det lite fler krav.
Sommaren har vart riktigt bra! Har haft en underbar sommar med mina vänner och på jobbet! Haha så sköna personer där.
Jag har hunnit flytta med både mamma och pappa nu. Så mamma bor i huddinge centrum och pappa bor i visättra ängar. Det kommer säkert bli bra till slut. Det är inte alltid så lätt det där med skilsmässor. Men jag överlever!
Jag har börjat läsa Twilight böckerna. Dom är så jäkla bra. Kan inte lägga ifrån mig boken. Igår började jag läsa andra boken och fy fan vad jag grät!! Låg och läste till kl 3. haha, så lite trött är man väl idag :D
Aja, hoppas alla haft en underbar sommar! :D
<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jennöö bloggar!:D Det var verkligen på tiden, för båda av oss, haha. Sommaren har ju varit pöörfect!(Y) ååh jag grät ocksåååå, när han säger att han inte vill ha henne längre right? så himla sorgligt!

Och jennö, leka snart? :)

2009-08-11 @ 19:20:02
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fyyyyy skäms dubbelt upp, du får ju uppdatera!

tycker jag faktiskt :) <3

2009-08-19 @ 00:44:58
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0