Fredag!

Äntligen så börjar helgen! Weiii
Idag blir det väl bara att ligga hemma och kolla på film med elin :) Myspys!
I skolan gjorde vi väl inte så mkt. Vi hade typ nån mässa för ettorna. Visade olika sätt att skära och hur man gjorde chips. haha, slapp dag i alla fall.
När jag kom hem typ kl 12 så la jag mig för att kolla på film och somnade så klart. Första skolveckan har vart trög men den har ändå gått bra.
På måndag får vi tillbaka datornerna!! Längtar så mkt. Men då börjar allvaret också. Då måste man prestera i skolan och komma i tid och allt sånt där. :P Men det är ju som sagt bara 10 månader kvar sen är det slut på den skiten. Men då ska man ju börja jobba istället. Aja sånt är livet.
Ne nu ska jag väl lägga mig på soffan igen :)

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack, det behövs kan jag lova! ;) Det värsta är datoorn, 2 timmar är INGENTING! Abstinens på det alltså! :P

2009-08-31 @ 22:43:29
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0