Hos elin :)

Det är fredag idag :) Sitter just nu hemma hos elin. Ska snart gå hem till marie och anders på påskmiddag :) har väl inte gjort så mkt. Vi hade halvdag igår i skolan. (Jag har ju inte påsklov än) träffade vanja efter skolan. Jag ställde mig och gjorde pannkakor till henne :) Sen slängde jag mig på hennes säng och sov i en och en halv timme :) Efter så åkte vi till huddinge och träffade maria ;) jag åkte hem och åt. Sen åkte jag tillbaka hem till vanja :) vi låg bara i sängen och tittade på film nästan. Ikväll ska jag väl ine hitta på någonting. Men imorgon så kommer jonathan hem till papi så ska vi äta middag. Sen bär det av hem till maria :) Fullt ös medvetslös!
På söndag ska jag hem till mamma och äta middag med Familjen Asp. Efter maten blir det antagligen bowling :) Det är kul.

<3

Kommentarer
Postat av: Elin.

Dududu, du va hos mig:) Hööööörrru, uppdatera nu gumman<3

2009-04-14 @ 12:17:41
URL: http://elinlundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0