Söndag...

Blev en lugn dag idag. Pappa kom och hämtade mig vid 13:05 och då åkte vi och tittade på en lägenhet i visätra ängar. Den var jätte fin, skulle kunna tänka mig att bo där. Lite små ändringar bara :P men det går ju att ordna. Sen har jag inte gjort mycket annat idag. Legat och degat i sängen. Det har vart skönt.
Igår så firade vi bror min eftersom han fyllde 20 i fredags! Grattis. Släkten och vännerna kom så det blev stor kalas! Jätte trevligt. Ullis var även där med hennes och Joakims dotter Ellie. Så himla söt :) Man kan ju inte hjälpa att längta tills man själv ska skaffa barn. Men det är ett tag kvar.
Senare på kvällen så åkte jag jennifer och maria till sickla kaj där vi gick hem till Raffe. Det var väl trevligt. Ingen megafest så utan bara lite chill.
På vägen hem där ifrån så gjorde vi ett stopp i huddinge där vi köpte Pommes och jennifer den knäppen köpte en 88:an :) Hon är ju för knasig ibland! Träffade även jason när vi väntade på bussen. Det är inte så ofta man gör det. Så de var ju trevligt :)
Nee imorgon är det tillbaka till skolan. Blä! Man blir så lat efter att ha haft lov. Man vill inget annat än att bara ligga hemma och inte göra ett skit! Men så funkar det ju inte riktigt :/ Så nu ska jag väl sova så jag inte är allt för trött imorgon.

Sweet dreams! <3


Kommentarer
Postat av: ★ N a t a l i e N i l s s o n

Haha härligt att se att du har kvar designen jag gjorde till dig för väldigt länge sen :P

2009-04-19 @ 23:13:34
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Jenn

Haha, ja jag har ju ingen som helst aning om hur man ändrar den :P

2009-04-20 @ 08:35:00
URL: http://jennyramfelt.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahah alltså jag kommer ihåg vissa saker :P typ att vi gick till GP och jag köpte pommes och glass och sen att vi träffade Jason, men inte hur vi kom från ena stället till det andra liksom xD haha. Meen vafan jag behöver ju bara lukta på alkohol så får jag minnesluckor ^^

2009-04-20 @ 17:02:47
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0